Kennis en inspiratie

Bootstrapped naar $5.3M ARR in 15 maanden: Ons Expandi avontuur

Bootstrapped naar $5.3M ARR in 15 maanden: Ons Expandi avontuur

Het jaloersmakende verhaal van de Nederlandse startup Expandi die op eigen kracht in 15 maanden een miljoenen business wisten te bouwen. Founder Stefan Smulders deelt zijn ervaringen met je: the good, the bad and the ugly!

0

‘Denk niet dat je journalisten voor je karretje kan spannen’

‘Denk niet dat je journalisten voor je karretje kan spannen’

Bedrijven die in het nieuws komen worden vaker vertrouwd, hebben beter bezochte websites en groeien daardoor sneller. Toch lijkt PR voor veel bedrijven onbereikbaar. Doodzonde! Daarom schreef Aaron Mirck het boek ‘Alles Wat PR-bureaus Je Niet Vertellen’ speciaal voor marketeers die hun bedrijf op een slimme manier willen laten groeien. In dit artikel leert hij je denken als een journalist.

0

Hoe vind ik het juiste Marketingbureau?

Hoe vind ik het juiste Marketingbureau?

Vanuit de jarenlange ervaring die ze hebben met het matchen van opdrachtgevers aan bureaus deelt Sarah Madimba van Sortlist hieronder haar 10 belangrijkste tips om tot een goede keuze te komen. Ready? Let's go!

0

Wat blijft en wat komt terug? 14 post-corona trends volgens marketeers.

Wat blijft en wat komt terug? 14 post-corona trends volgens marketeers.

Voortaan zullen we ons leven altijd in een pre- en postcoronatijdperk indelen. Wat zien we - na een jaar van lockdowns en social distancing - verschuiven op het gebied van werken, communiceren en consumeren?  Ik vroeg het aan een aantal van mijn bevriende marketing experts.

0

Een Dashboard Maken in 5 stappen

Een Dashboard Maken in 5 stappen

Wil je werken met overzichtelijke dashboards die je in één oogopslag inzichten in je business verschaffen? Lees dan zeker dit artikel waarmee je in vijf stappen jouw dashboarding goed opzet. Met goede dashboards kunnen jij en je team beter onderbouwde beslissingen nemen. Beslissingen waarmee je resultaten kunt verbeteren.

0

Wat zijn de meest gemaakte fouten bij influencer marketing?

Wat zijn de meest gemaakte fouten bij influencer marketing?

Wil jij beginnen met influencer marketing? Zorg dan dat je deze 7 meest gemaakte fouten bij influencer marketing niet maakt! 

0

Apple vs. Facebook: dit zijn de (grote) gevolgen van Apple’s iOS 14.5-update voor adverteerders [Volgens 5 experts]

Apple vs. Facebook: dit zijn de (grote) gevolgen van Apple’s iOS 14.5-update voor adverteerders [Volgens 5 experts]

Met iOS 14.5 maakt Apple zijn browser Safari naar eigen zeggen sneller en veelzijdiger dan ooit. De tussentijdse software-update voegt veel verbeteringen toe. Bovendien zijn er meer mogelijk­heden om de privacy te waarborgen. Wat betekenen de privacymaatregelen in de Apple iOS 14.5-update voor online-adverteerders? Bekijk de zorgen en meningen van 5 online marketing-experts.

0

SEO van politieke partijen: wie zijn de winnaars en verliezers in Google?

SEO van politieke partijen: wie zijn de winnaars en verliezers in Google?

Of je nu de tv aan zet, je social media checkt of op de snelweg rijdt, je kunt er niet omheen! Alles draait momenteel om de verkiezingscampagnes en politici zijn overal te zien en te vinden. Hoog tijd voor Romano Groenewoud van SEO Geek - specialist in zoekmachine optimalisatie - om een analyse te maken van de SEO van politieke partijen. Wat zijn volgens hem de beste en de slechtste verkiezingscampagnes van 2021?

0

Transformeer je website naar een leadmagneet!

Transformeer je website naar een leadmagneet!

Hoe zou het zijn als leads, prospects en nieuwe klanten zich zo goed als ‘automatisch’ aandienen via jullie eigen mkb-website? Een verschuiving van push- (acquisitie, DM,
ontbijtsessies) naar pullmarketing: het aantrekken van nieuwe leads en prospects. Hoe zou dat zijn?

0

Website traffic anno 2021: hoe trek je nog de juiste bezoekers?

Website traffic anno 2021: hoe trek je nog de juiste bezoekers?

Meer traffic naar je website anno 2021. Online strateeg Christiaan Slierendrecht bespreekt waar je op moet letten om nu en in de toekomst relevant verkeer te (blijven) trekken.

0