Kennis en inspiratie

Hoe promoot ik mijn blogpost het beste?

https://www.youtube.com/watch?v=JfLEt8hLfbY

Wil je meer bezoekers voor je blog? Kijk dan zeker verder want deze aflevering van De3 behandelt namelijk drie manieren om je blog te promoten die bijna niemand doet, maar die jouw blog wel flink vooruit kunnen helpen. Nieuwsgierig? Bekijk dan snel de video ‘Hoe promoot ik m’n blogposts het beste?’

0

Hoe schrijf ik pakkende tussenkopjes?

https://www.youtube.com/watch?v=0SCRWTQSRE4

Vind je het moeilijk om langer dan een minuut je aandacht bij een tekst te houden? Welkom bij de club! Ik ken bijna niemand meer die rustig een pagina in een boek of tijdschrift kan lezen zonder de drang om “snel even iets op te zoeken” op een smartphone of tablet. Ook jouw teksten zijn daar helaas niet immuun voor. Maar je kunt je lezer wel helpen om zijn of haar aandacht bij jouw tekst te houden. Hoe? Door pakkende tussenkopjes te schrijven. Met de volgende drie tips schrijf jij voortaan tussenkopjes die je lezers bij de les houden.

0

7 Krachtige B2B Leadgeneratie Tips

7 Krachtige B2B Leadgeneratie Tips

Als marketeer, verkoper of ondernemer ligt je focus waarschijnlijk vooral op leadgeneratie. Maar het genereren van waardevolle B2B leads is in deze wereld van 'infobesitas' niet eenvoudig. Of toch wel? Met deze 7 krachtige B2B leadgeneratie tips vergroot je in ieder geval aanzienlijk je kansen.

0

Hoe krijg ik goede testimonials?

Weet je wat de beste vragen zijn om aan je klanten te stellen voor een goede testimonial? Daarover gaat deze aflevering van De3. Als je voortaan je klanten om een testimonial vraagt, stel dan de drie vragen die ik deze video behandel. Ik beloof je dat je dan aanbevelingen krijgt die wervender zijn dan ooit.

https://www.youtube.com/watch?v=HeYOweoSz8U

0

Blogonderwerpen bedenken: Drie slimme tips

https://www.youtube.com/watch?v=RnWNwBPHq1M

Vind je het moeilijk om goede onderwerpen te verzinnen voor je blogs? Kijk dan zeker verder, want met de volgende drie tips bedenk je ze voortaan aan de lopende band en aan het einde heb ik een verrassende bonus-tip. Iets waar je zelf nooit aan zou denken.

0

Positionering: je tekort ombuigen in een unique selling point

Positionering: je tekort ombuigen in een unique selling point

Vind je het moeilijk om een memorabele positionering of USP (Unique Selling Proposition) voor je merk te verzinnen? Dan ben je niet alleen. De meeste ondernemers en marketeers worstelen langdurig met de juiste positionering van hun merk. De oplossing komt echter vaak uit een volkomen onverwachte hoek: een ogenschijnlijke zwakte blijkt juist jouw kracht. Hoe dat werkt, legt Sean D'Souza van Psychotactics  je in zijn onnavolgbare stijl uit.

2

E-mail marketing: Hoe schrijf ik een goede mailing?

https://www.youtube.com/watch?v=YwEtWYNlrnA

Weet je wat het gemiddelde open percentage is van een mailing? Rond 20%. En het percentage ontvangers dat doorklikt naar de website? 2% tot 3%. (Bron: Mailchimp). Mailings van Mediaweb scoren een open percentage van gemiddeld 40,2% en een doorklik van 11,3%. Wil je weten hoe we dat doen? Kijk dan nu naar deze aflevering van De3.

0

De spannende toekomst van food-commerce

De spannende toekomst van food-commerce

Met een groei van 25% in het laatste kwartaal van 2019 is food momenteel de snelst groeiende categorie in e-commerce. De professionals in horeca en catering doen al meer dan 80% van de inkopen online. Martin van Dam geeft een interessante inkijk in de toekomst van food-commerce.

0

Hoe vind ik de beste afbeeldingen voor m’n website?

https://www.youtube.com/watch?v=lGp7goqdcW0

Ken je dat? Je blogpost is klaar en je zet hem in het content management systeem. Nu alleen nog een zogenaamde ‘uitgelichte afbeelding’ vinden. Maar voor je het weet, kost het vinden van de afbeelding je al meer tijd dan het schrijven van het hele artikel. Met deze drie tips vind je altijd in no time precies de juiste afbeelding. Bekijk snel deze nieuwe aflevering van De3.

0

Blog maken: Zelf doen of uitbesteden?

Blog maken: Zelf doen of uitbesteden?

Je weet dat bloggen voor jouw organisatie een goed idee is, maar waar haal je de tijd vandaan? Is uitbesteden misschien een optie? Best mogelijk, maar er zitten wel wat haken en ogen aan. In deze blogpost laten we je zien waar je allemaal op moet letten als je jouw blog gaat uitbesteden.

0