Kennis en inspiratie
Custom Dashboards: doelgericht meten
Custom dashboards in Google Analytics helpen je doelgericht de prestaties van je website te meten. Met deze blogpost helpen we je op weg bij de inzet van custom dashboards om meer uit je website te halen.
0 5Laat je website extra opvallen in zoekresultaten Google
Gebruik ‘rich snippets’ om je website er uit te laten springen bij Google. Als je ook in de toekomst goed vindbaar wilt zijn, lees dan dit artikel.
0 6Is je website geschikt voor smartphones? Doe de test.
72% Nederlanders bezit een smartphone. 80% websites ongeschikt. Weet jij of jouw website wel geschikt is voor smartphones? Lees verder en je komt erachter.
0 212 Handige tools voor online samenwerking
In deze blogpost bespreek ik de 9 belangrijkste online samenwerkingstools die wij dagelijks gebruiken en 4 interessante tools waarmee we experimenteren.
1 7De Duurzame Website: Zo gaat je Website Eindeloos mee
In mijn eerdere blogpost ‘Doorbreek de ‘boom-bust’ cyclus beschreef ik het probleem van de tijd, geld en talent verspillende cyclus waarin organisaties elke 2-3 jaar hun website helemaal vervangen door een prachtige glimmende nieuwe site. Deze week schrijf ik hoe je deze verspilling kunt voorkomen: De Duurzame Website.
0 5Dood aan Photoshop en lorem ipsum
Accepteer bij je volgende website redesign geen photoshop mockups en lorem ipsum dummy teksten! Dat garandeert namelijk de hopeloze mislukking van je kostbare project. En accepteer ook geen ontwerp dat niet responsive is, tenzij er hele goede redenen voor zijn.
0 4Let op met QR-codes in advertenties
Het was een tijdje een (soms lachwekkende) rage: QR-codes. Een QR-code in een printadvertentie kan prima werken. Maar let wel op de valkuilen.
0 1Silverstripe Content Management Systeem
Silverstripe CMS is een buitengewoon gebruiksvriendelijk content management systeem dat met name zeer geschikt is voor kleine tot middelgrote websites.
0 0Wat kost een slechte webshop?
De kansen om een webshop te beginnen, liggen voor het oprapen, maar zonder een professionele aanpak ligt mislukking op de loer. Hoe pak je dat aan?
0 0De 3-secondenregel opent meer e-mails
Van alle e-mail marketing mails, wordt gemiddeld maar zo'n 15% tot 20% geopend. Sommige marketeers halen veel betere openingspercentages. Wat is hun geheim?
0 0