Kennis en inspiratie

Persbericht schrijven: de ultieme checklist

Persbericht schrijven: de ultieme checklist

Ben je op zoek naar media aandacht, naar free publicity? Dat begint met een goed persbericht schrijven. Je bedenkt interessante content en maakt daar een persbericht van dat je deelt met redacties. Maar hoe schrijf je een goed persbericht? Dit artikel legt het je uit.

0

Hoe vergroot ik de geloofwaardigheid van mijn teksten?

https://www.youtube.com/watch?v=4eUTu1dqEPI

Wil je de geloofwaardigheid van je teksten vergroten? Begin dan met onder ogen te zien dat je waarschijnlijk wel eens een of meer van de drie fouten maakt die de geloofwaardigheid van je teksten ondermijnen. Ben je benieuwd wat die drie fouten zijn? Blijf dan zeker kijken tot het einde, dan weet je voortaan hoe je deze geloofwaardigheids-killers kunt voorkomen.

1

Online zichtbaarheid in digitale transitie

Online zichtbaarheid in digitale transitie

De coronacrisis versnelt de digitale transitie. E-learning, thuiswerken, videomeetings en online shopping breken massaal door. Online zichtbaarheid wordt daardoor nog belangrijker. Ron Lemmens interviewde mij hier over in een Business Update van New Business Radio.

0

Adverteren op Pinterest: dit moet je weten

Adverteren op Pinterest: dit moet je weten

Sinds april vorig jaar is het in Nederland mogelijk om op Pinterest te adverteren. Een hoop marketeers grijpen die kans en gaan volle bak aan de slag voor hun klanten. Maar zetten zij wel de juiste stappen voor optimaal resultaat?

0

Marketingstrategieën voor ondernemers tijdens corona

Marketingstrategieën voor ondernemers tijdens corona

Corona kan een grote of kleine impact hebben op jouw bedrijf. Het kan zijn dat bepaalde categorieën goed lopen of juist volledig stil liggen. Dat betekent niet dat jij ook stil moet zitten. Met een paar tips kan je je content optimaliseren, je bereik vergroten en alles uit je omzet halen.

0

Conversie webshop verhogen: effectieve beïnvloeding volgens Cialdini

Conversie webshop verhogen: effectieve beïnvloeding volgens Cialdini

Dit zijn de 7 beïnvloedingstechnieken van Cialdini die jij kunt toepassen om de conversie van jouw webshop te verhogen

0

Hoe schrijf ik een onweerstaanbare call to action?

https://www.youtube.com/watch?v=FpLmdc09bjo

Vind je het moeilijk om een pakkende call to action te schrijven? Dan ben je zeker niet de enige. Gelukkig kun je het schrijven van een goede call to action makkelijk leren. Wil je weten wat de drie belangrijkste eigenschappen zijn van een onweerstaanbare call-to-action? Kijk dan zeker naar deze aflevering van De3.

0

De coronatijd doorkomen als online marketeer

De coronatijd doorkomen als online marketeer

Iedereen wordt in deze tijd geraakt. Thuis werken is voor het ene beroep lastiger dan de ander, maar als online marketeer kunnen de meeste werkzaamheden gewoon thuis uitgevoerd worden. Wel fijn dus, dat je al je werkzaamheden gewoon door kan zetten in deze lastige tijd. Wat zijn dan toch dingen waar je op moet letten, en hoe doe je dit zo efficiënt mogelijk?

0

5 manieren om ook nú op te vallen op LinkedIn

5 manieren om ook nú op te vallen op LinkedIn

Iedereen is online. We videobellen wat af en handen schudden zit er voorlopig niet meer in. Des te belangrijker is het om na te denken hoe je online overkomt! Het medium hiervoor bij uitstek is natuurlijk LinkedIn, het zakelijke social netwerk dat al sinds 2002 zorgt voor online verbinding. In dit artikel vind je 5 up-to-date strategieën om op te blijven vallen in je eigen netwerk op LinkedIn. Pen je mee?

1

Hoe vind ik de juiste voice & tone voor het web?

https://www.youtube.com/watch?v=mdg7YtISEJk

Vind je het moeilijk om de juiste voice & tone te vinden voor je webteksten? Zoek je vaak naar de juiste woorden? Heb je behoefte aan houvast en richtlijnen voor je copy? Kijk dan zeker naar deze aflevering van De3. Want in een paar minuten delen we drie krachtige tips met je waardoor je voortaan precies de juiste voice & tone gebruikt voor jouw publiek.

0