Kennis en inspiratie

Het belang van marketplacespecifieke content

Het belang van marketplacespecifieke content

Door te gaan verkopen via marketplaces kun je de omzet van je webwinkel enorm laten groeien. Maar de ene marketplace is de andere niet. Om er echt succesvol mee te zijn heb je dan ook ijzersterke, 'marktetplacespecifieke content' nodig. Dat wil zeggen dat je de content specifiek op maakt maakt voor de verschillende marketplaces waarop je wilt verkopen. Dat klinkt misschien complex en tijdrovend, maar hoe je dat goed aanpakt, laten we in dit interview met Niels Floors van ChannelEngine zien.

1

Hoe maak ik mijn teksten levendig?

https://www.youtube.com/watch?v=tDgze3aQlzY

Op school, leren we vooral om suffe teksten te schrijven. Het goede nieuws is dat je jouw teksten lekker levendig kunt maken door voortaan drie suffe schrijfvormen niet meer te gebruiken. Wil je weten welke drie suffe schrijfvormen dat zijn? Kijk dan snel naar de aflevering van De3.

0

35 content marketing tools: de favorieten van onze experts

35 content marketing tools: de favorieten van onze experts

Ben je een marketeer? Dan ben je waarschijnlijk - net zoals ik - dol op tools. Handige tools die jou en je marketing team tijd en geld besparen, de kwaliteit van je werk verbeteren en nieuwe inzichten opleveren. Zelf werk ik met een flink aantal tools, maar ik was ook heel benieuwd naar de tools die mijn mede-marketeers gebruiken. Daarom vroeg ik ze naar hun favorieten. Deze uitgebreide lijst van 35 content marketing tools is het resultaat.

0

Hoe overwin ik ‘writer's block’?

https://www. youtube. com/watch?v=gDkOD0lkM-4 Heb je wel eens last van ‘writer’s block’? Starend naar een leeg scherm komt er helemaal niets uit je handen. Je wordt er haast wanhopig van, want over twee uur moet die tekst klaar zijn. De oorzaak is doorgaans een combinatie van perfectionisme en faalangst.

0

Waarom je nu moet starten met Marketing Automation

Waarom je nu moet starten met Marketing Automation

Marketing automation maakt je leven als marketeer een stuk makkelijker. Maar waar begin je en hoe werkt het precies?

2

Hoe kan ik blijven groeien als schrijver?

https://www.youtube.com/watch?v=PykpnGJAJXw

Wil je jezelf blijven ontwikkelen als schrijver? Leer dan de drie gewoonten aan waardoor je steeds beter gaat schrijven. Wil je weten welke drie gewoonten dat zijn? Kijk dan nu naar deze aflevering van De3.

0

Hoe schrijf ik een pakkende ‘over ons’ pagina?

https://www.youtube.com/watch?v=bvfWQQF6Um8

Heeft jouw website een ‘over ons’ pagina? Weet je zeker dat die pakkend genoeg is? Veel ‘over ons’ pagina’s pakken het helemaal verkeerd aan. Ze gaan teveel ‘over ons’ en te weinig over wat je betekent voor je klanten. Wil je weten hoe je een echt pakkende ‘over ons’ pagina schrijft? Kijk dan naar deze aflevering van De3.

0

Persbericht schrijven: de ultieme checklist

Persbericht schrijven: de ultieme checklist

Ben je op zoek naar media aandacht, naar free publicity? Dat begint met een goed persbericht schrijven. Je bedenkt interessante content en maakt daar een persbericht van dat je deelt met redacties. Maar hoe schrijf je een goed persbericht? Dit artikel legt het je uit.

0

Hoe vergroot ik de geloofwaardigheid van mijn teksten?

https://www.youtube.com/watch?v=4eUTu1dqEPI

Wil je de geloofwaardigheid van je teksten vergroten? Begin dan met onder ogen te zien dat je waarschijnlijk wel eens een of meer van de drie fouten maakt die de geloofwaardigheid van je teksten ondermijnen. Ben je benieuwd wat die drie fouten zijn? Blijf dan zeker kijken tot het einde, dan weet je voortaan hoe je deze geloofwaardigheids-killers kunt voorkomen.

1

Online zichtbaarheid in digitale transitie

Online zichtbaarheid in digitale transitie

De coronacrisis versnelt de digitale transitie. E-learning, thuiswerken, videomeetings en online shopping breken massaal door. Online zichtbaarheid wordt daardoor nog belangrijker. Ron Lemmens interviewde mij hier over in een Business Update van New Business Radio.

0