Annerieke Kamphuis

Eigenaar Whizpr en Deepr

Annerieke heeft al ruim twintig jaar passie voor het PR-vak en is nieuwsgierig naar alles wat met technologie te maken heeft; van gadgets tot de innovatiekracht van IT. Ze is eigenaar van de PR en marketingbureaus Whizpr en Deepr die met name technologieklanten bedienen.

Hier denken we niet in hokjes van PR en marketing maar zetten we het gewenste rendement van de klant centraal nadat we hun hulpvraag heel helder hebben gekregen. De tools die je inzet, moeten er allemaal op gericht zijn dit rendement te halen. In de ideale wereld maakt het dus niks meer uit of dat van oudsher een PR- of een marketingtool is. Het verhaal staat altijd centraal en wij weten hoe en waar je het moet vertellen om succesvol te zijn.

Annerieke heeft een aantal overtuigingen overboord gegooid die in de snelle wereld juist vaak met succes worden geassocieerd. Ze is onder meer voorstander van de 30-urige werkweek en je ontwikkelen binnen je comfort zone, want die levert een veilige leer- werkomgeving op. Werkplezier en succes komen voort uit het stimuleren en waarderen van individuele kwaliteiten en het luisteren naar ieders behoefte. Haar beleid is gericht op een hoge vitaliteit en binding met Whizpr, collega’s en klanten. Duurzaam succes realiseer je alleen als je de kwaliteiten van mensen combineert. Flexibele teams om het maximale rendement uit een opdracht te halen, zijn daar een belangrijk onderdeel van.

Website: whizpr.nl