Danny Oosterveer

Online Marketeer bij Burgers' Zoo

Mobiel

Online Marketeer bij Burgers' Zoo

Danny Oosterveer is Online Marketeer, maar is in de eerste plaats verslingerd aan alles wat online is. Danny werkt als Databeest bij Burgers' Zoo en ontwikkelt het lesprogramma voor Online Marketing bij Saxion Hogescholen. Bovendien schrijft hij een studieboek over data & analytics bij Noordhoff en is hij blogger voor Marketingfacts.

Website: dannyoosterveer.nl

Blogs

Contentmarketing metrics: de ene kpi is de andere niet

Contentmarketing metrics: de ene kpi is de andere niet

Als data-gedreven marketeer heb je natuurlijk behoefte aan de juiste metrics om te checken of je je doelstellingen wel haalt. Dat vraagt om metrics die relevant en doelmatig zijn. Metrics, kortom, die aansluiten bij wat je met je contentmarketinginspanningen wilt bereiken.

1

Iedereen aan de datavisualisatie dankzij Google Data Studio

Iedereen aan de datavisualisatie dankzij Google Data Studio

Twee jaar geleden lanceerde Google een eigen gratis dashboarding/datavisualisatie tool: Google Data Studio. Inmiddels heeft Google het product verder ontwikkeld en wordt het steeds interessanter voor marketeers. Als datanerd ben ik ook sinds enige tijd fan van de tool.

1