Eric van Hall

CEO CopyRobin
Hoofdredacteur Mediaweb

Mobiel

CEO CopyRobin
Hoofdredacteur Mediaweb

Copywriter, webdesigner, online marketer en entrepreneur, Eric helpt merken communiceren sinds 1986. Oorspronkelijk als copywriter en producent/regisseur met zijn AV-productiebedrijf The Box Office.

In 1995 ontdekte hij het World Wide Web en dat veranderde zijn leven. Hij begon internetbureau Mediaweb dat hij verkocht in 2015 om zijn huidige bedrijf te beginnen: CopyRobin. CopyRobin helpt organisaties te communiceren in dit tijdperk van infobesitas. Dat doet CopyRobin door waardevolle geschreven content te produceren. Eric is een van de bekendere Nederlandse bloggers op het gebied van digitale marketing. Zijn artikelen staan op zijn eigen blog mediaweb.nl alsmede bekende, grotere blogs als Emerce waar hij miljoenen page views per jaar genereert. Eric is geïnterviewd door onder andere Het FD, Het Parool, De Volkskrant, De Telegraaf, Het AD, Trouw, BNR en anderen. Hij geeft workshops over zakelijk bloggen, new school marketing en spreekt regelmatig over online marketing trends. Leer meer over Eric op zijn LinkedIn profielpagina.

Eric gaf voor klanten van Marktplaats Zakelijk een presentatie over content marketing. Hij had zich goed verdiept in de achtergrond van de deelnemers, en dat was waardevol.

Omdat hij de webwinkels van de deelnemers als voorbeeld gebruikte, werden de adviezen gelijk concreet en konden de ondernemers voor zichzelf snel inschatten wat te doen met de input van de presentatie.

Eric is een overtuigende spreker die op een informele en interactieve wijze kennis overbrengt. Hij zit snel op de golflengte van de deelnemers.

Het energieniveau van de deelnemers was tot aan het einde van de anderhalf uur durende sessie goed.

Ik beveel Eric dan ook van harte aan als spreker over content marketing.

Meer
Anna van Nes
Marketing Manager - Marktplaats.nl

Expertises

Account management, change management, contentstrategie, analytics, informatiearchitectuur, online marketing, mobile marketing, content marketing, e-commerce, m-commerce, social media marketing.

Blogs

Wat blijft en wat komt terug? 14 post-corona trends volgens marketeers.

Wat blijft en wat komt terug? 14 post-corona trends volgens marketeers.

Voortaan zullen we ons leven altijd in een pre- en postcoronatijdperk indelen.

0

Apple vs. Facebook: dit zijn de (grote) gevolgen van Apple’s iOS 14.5-update voor adverteerders [Volgens 5 experts]

Apple vs. Facebook: dit zijn de (grote) gevolgen van Apple’s iOS 14.5-update voor adverteerders [Volgens 5 experts]

Met iOS 14. 5 maakt Apple zijn browser Safari naar eigen zeggen sneller en veelzijdiger dan ooit. De tussentijdse software-update voegt veel verbeteringen toe. Bovendien zijn er meer mogelijk­heden om de privacy te waarborgen.

0

Tekstschrijver inhuren? 8 uitdagingen, 23 tips [ONDERZOEK]

Tekstschrijver inhuren? 8 uitdagingen, 23 tips [ONDERZOEK]

Een professionele tekstschrijver inhuren ligt voor de hand. Dan krijg je kwaliteit, maar het kost geld.

0

15 Marketing Automation Trends voor het nieuwe normaal in 2021

15 Marketing Automation Trends voor het nieuwe normaal in 2021

Volgens de experts is het wel duidelijk: in 2021 gaat marketing automation echt next level. Ook kleinere organisaties en het mkb ontdekken komend jaar alle voordelen ervan. De uitbraak van het coronavirus maakt de uitrol van marketing automation voor veel bedrijven zelfs tot een topprioriteit.

0

20 webdesign trends voor het nieuwe normaal van 2021 [volgens 10 experts]

20 webdesign trends voor het nieuwe normaal van 2021 [volgens 10 experts]

Wat is de invloed van de coronacrisis op webdesign? Wat werkt in 2021 wel, of juist helemaal niet meer? Waar moet je echt aan denken als je bezig bent met webdesign in het nieuwe jaar? En welke webdesign trends gaan in 2021 écht het verschil maken?

In deze expert roundup delen...

0