Marielle Dellemijn

Directeur

Online marketing is geen trucje, het gaat niet om de inzet van hippe tools. Online marketing moet leiden tot in het oog springende verbeteringen van de business als het gaat om leadgeneratie, cross selling of online positionering. We werken met collega’s die zichzelf dagelijks willen verbeteren, het leuk vinden om nieuwe ontwikkelingen te vertalen naar klantvragen en daar vol energie en plezier mee bezig zijn.


De specialisten van fueld werken als een hecht team voor onze klanten. Zo weten onze klanten zeker dat alle benodigde expertise beschikbaar is. Denk hierbij aan creatieve masterminds, data goochelaars, social media makers, marketing flowers, website wizzards en content creators. Gezamenlijk en vanuit een ondernemersbril bundelen zij hun kennis om het resultaat voor onze klanten te realiseren.

Website: Fueld

Expertises

Content Marketing, Social Media, SEO / SEA, Marketing automation, E-mail marketing, VR/AR

Blogs

De 3 belangrijkste succesfactoren voor de marketing van de toekomst

De 3 belangrijkste succesfactoren voor de marketing van de toekomst

Hoe ziet de toekomst van de marketingcampagne eruit? Dat is iets wat je als marketeer graag wilt weten. Met deze kennis kun je daar nuttig gebruik van maken.

0