Romano Groenewoud

Eigenaar SEOgeek

Romano is kort genomen een internet ondernemer, SEO specialist en travel addict. Geboren en getogen in Den Briel, een sfeervol vestingstadje gelegen nabij Rotterdam. Romano heeft een reputatie in de industrie voor het implementeren van geavanceerde SEO strategieën die weinig anderen kennen, laat staan begrijpen. Het is zijn passie om systemen uit te vinden en te testen om zoveel mogelijk traffic te produceren in de kortste tijd.

 Website: SEOgeek.nl

Expertises

SEO, bloggen

Blogs

SEO van politieke partijen: wie zijn de winnaars en verliezers in Google?

SEO van politieke partijen: wie zijn de winnaars en verliezers in Google?

Of je nu de tv aan zet, je social media checkt of op de snelweg rijdt, je kunt er niet omheen! Alles draait momenteel om de verkiezingscampagnes en politici zijn overal te zien en te vinden.

0

Het belang van een gedegen interne linkstructuur

Het belang van een gedegen interne linkstructuur

Ik krijg dikwijls de vraag wat het belang is van interne links, en hoe je deze het beste kunt gebruiken. Met dit artikel wil ik je helpen om enkele veelgemaakte fouten te voorkomen of te herstellen, zodat je precies weet je hoe een website het beste opbouwt.

0

SEO Analyse Websites Politieke Partijen 2017 - Deel 2

SEO Analyse Websites Politieke Partijen 2017 - Deel 2

Vorige week begonnen we deze miniserie met de SEO analyse van de websites van VVD, PVDA, PVV en D66. Deze week analyseren we de SEO van SP, CDA, Christenunie, Groenlinks, SGP, Partij voor de Dieren, 50Plus, VNL en DENK.

0

SEO Check Websites Politieke Partijen 2017 - Deel 1

SEO Check Websites Politieke Partijen 2017 - Deel 1

Vind je een SEO check van je website ook al snel een technisch verhaal? En ben je het met me eens dat je doorgaans meer leert door te kijken naar wat anderen goed, of juist verkeerd doen?

Wil je graag weten wat je, als het om SEO gaat, kunt leren van...

0

SEO Tips: Google en de gebruikerservaring

SEO Tips: Google en de gebruikerservaring

Onlangs onthulde Google weer een paar ingrijpende veranderingen aan hun zoekalgoritme. Opvallend is daarbij de grote aandacht voor de eindgebruiker. Een goed moment dus om eens goed naar Google’s plannen te kijken en wat dit betekent voor ons marketeers en webmasters.

0