Wilco Verdoold

Eindredacteur Mediaweb & CMO CopyRobin

Mobiel

Eindredacteur Mediaweb & CMO CopyRobin

Wilco Verdoold bouwt merken en laat organisaties groeien. Als CMO is hij verantwoordelijk voor de marketing en (internationale) groei van CopyRobin. Hij is auteur van het managementboek: “Zakelijke doelen bereiken met social media”, een evergreen die sinds het verschijnen meer dan 300 dagen in de top 100 van management boek stond. Daarnaast is Wilco actief als spreker en trainer over social media, online adverteren en andere (online) marketing-onderwerpen.

Website: CopyRobin

Expertises

Marketeer, Digitaal Strateeg, Spreker, Auteur, Geek

Blogs

Employee Advocacy: van Buzz tot Business!

Employee Advocacy: van Buzz tot Business!

Genomineerd voor de marketing buzzword bingo van 2018: Employee Advocacy! Is het daarmee complete onzin? Nee in tegendeel! Dus zet je even over je eventuele weerstand heen en kijk naar de kansen en mogelijkheden. Dit artikel beschrijft de uitgangspunten, de belangrijkste vormen en een aantal tips inclusief een aantal tools om van de kansen van Employee Advocacy te profiteren.

1
1

Adverteren op LinkedIn: zo pak je het slim aan

Adverteren op LinkedIn: zo pak je het slim aan

Adverteren op LinkedIn heeft het imago heel duur te zijn. Het lijkt daarmee vooral geschikt voor grote bedrijven. Maar volgens Wilco Verdoold van Loyals kun je ook als MKB-bedrijf prima adverteren op LinkedIn. Zorg er alleen wel voor dat je het slim aanpakt. Dit zijn Wilco's tips.

1
1