Wilco Verdoold

Eindredacteur Mediaweb / CMO CopyRobin

Mobiel

Eindredacteur Mediaweb / CMO CopyRobin

Wilco Verdoold is register marketeer, digitaal strateeg, auteur en spreker.

Hij heeft meer dan 20 jaar marketingervaring, zowel bij bureaus als bij eindklanten. Sinds eind 2019 werkt hij als CMO bij CopyRobin – copywriting as a service.

Wilco is o.a. auteur van het managementboek: “Zakelijke doelen bereiken met social media”, een evergreen die sinds het verschijnen in 2015 al meer dan 300 dagen in de top 100 van managementboek stond. Hij blogt en schrijft, maar is op zijn best als spreker. Digital marketing kent voor hem geen geheimen. Van social media en online advertising, tot conversieoptimalisatie en contentmarketing. Ook wordt hij veel gevraagd zijn kennis en ervaring rondom trends en ontwikkelingen te delen.

Website: CopyRobin

Expertises

Register Marketeer (RM), Digitaal Strateeg, Online Marketing, Spreker, Auteur

Blogs

De 11 social media trends in 2020

De 11 social media trends in 2020

De wereld van social media verandert razendsnel. Waar zet je in 2020 het beste op in? 10 experts zetten de 11 belangrijkste social media trends voor je op een rij.

2
2

Checklist: 8 verplichte onderdelen om je website social proof te maken

Checklist: 8 verplichte onderdelen om je website social proof te maken

Straalt jouw website wel genoeg ‘social proof’ (sociale bewijskracht) uit? Het is een van de zes overtuigingsprincipes beschreven door Robert Cialdini in zijn klassieker Influence. In dit artikel een checklist met de 8 belangrijkste zaken die je kunt doorvoeren op je website om - middels social proof - de je kans op conversies aanzienlijk te vergroten.

0
4

De 14 online advertising trends in 2020

De 14 online advertising trends in 2020

Samen met 6 experts zetten we de belangrijkste online advertising trends in 2020 op een rijtje.

2
0

Employee Advocacy: van Buzz tot Business!

Employee Advocacy: van Buzz tot Business!

Genomineerd voor de marketing buzzword bingo van 2018: Employee Advocacy! Is het daarmee complete onzin? Nee in tegendeel! Dus zet je even over je eventuele weerstand heen en kijk naar de kansen en mogelijkheden. Dit artikel beschrijft de uitgangspunten, de belangrijkste vormen en een aantal tips inclusief een aantal tools om van de kansen van Employee Advocacy te profiteren.

1
1

Adverteren op LinkedIn: zo pak je het slim aan

Adverteren op LinkedIn: zo pak je het slim aan

Adverteren op LinkedIn heeft het imago heel duur te zijn. Het lijkt daarmee vooral geschikt voor grote bedrijven. Maar volgens Wilco Verdoold van Loyals kun je ook als MKB-bedrijf prima adverteren op LinkedIn. Zorg er alleen wel voor dat je het slim aanpakt. Dit zijn Wilco's tips.

1
1