Ger van den Buijs

Gastblogger

Auteur, spreker, solution designer bij Sligro Food Group en oprichter van FiveDolphins.com.

Ger van den Buijs is auteur van het boek “Forget reach, Start selling – What e-commerce should learn from retail”. Het is zijn passie om e-commerce tot een menselijk beleving te maken. Interactie, verbinding, emotie en vakmanschap zijn daarin sleutelbegrippen voor hem. Zijn boek is een visie document, maar bevat tevens veel handvatten om vandaag te starten met veranderen.

Ger is solution designer bij Sligro Food Group, een bedrijf met 2,8 mld euro omzet, waarvan 900 mln online. Daarmee is Sligro één van de grootste online spelers in Nederland. Hiervoor was hij IT manager by Typhone, een webwinkel voor mobiele telefoons, abonnementen en toebehoren. Hij is ook oprichter en eigenaar van FiveDolphins.com. Met dit bedrijf wil hij zijn visie tot realiteit maken. Op dit moment heeft FiveDolphins haar product in Beta.

Website: gervandenbuijs.com