Gillian Robles

Gastblogger

Gillian is als creative partner van Loyals altijd bezig met het bouwen van merken. Gelooft heilig in het bouwen op authentieke kernwaarden. Geen fan van traditionele aanpak en al helemaal niet bang om het anders te doen. Als het maar werkt. Verzorgt binnen Loyals de 'Cut the Crap' marketing sessies, campagnes en live-concepten.  

Website: loyals.nl

Blogs

5 valkuilen die de bouw van jouw merk tegenhouden

5 valkuilen die de bouw van jouw merk tegenhouden

Per jaar zie ik zo’n 50 bedrijven ‘van binnen’ door onze Cut the Crap Marketing Sessies. Daar zetten we gezamenlijk de eerste stappen richting het bouwen van hun merk. Ik vind het één van de leukste dingen om te doen. De diversiteit aan ondernemers en bedrijven die wij mogen helpen is enorm. Dat maakte het nog interessanter toen ik er achter kwam dat als er valkuilen zijn, ze voor bijna iedereen hetzelfde zijn. WHAT!? Reden genoeg om ze te benoemen.

14
1