Lieke Laan

Gastblogger

Lieke werkt als digital marketing strateeg bij NOISE, het reclame- & digitaal bureau voor complexe marketingvraagstukken. Ze weet als geen ander een merk digitaal te laden. Heb je een uitdaging rondom een businessdoelstelling, dan levert zij een oplossing die zich meebeweegt met de kansen van morgen.

In de digital hype waarbij creative en performance marketeers in silo’s werken, gelooft Lieke niet. Ze heeft een duidelijke visie: Zet ze in één team met een gezamenlijke doelstelling. Zo voorkom je dat hun eigen expertise een doel op zich wordt. Betrek je creative bijvoorbeeld bij micro-targeting en challenge je performance marketeer om het merk ook in zeer gepersonaliseerde uitingen in stand te houden.

Met bijna 10 jaar ervaring heeft Lieke onder andere voor merken gewerkt als KPN, Johnny Loco, Apple, Harman Kardon & AVROTROS.

Website: NOISE

 

Blogs

Retentiemarketing: Zo pak je het slim aan

Retentiemarketing: Zo pak je het slim aan

Wist je dat afhankelijk van de sector waarin je bedrijf actief is, het binnenhalen van een nieuwe klant 5 tot 25 keer duurder is dan het behouden van een bestaande klant? Als je customer retention rate met 5% groeit, verhoogt dit je winst met 25% tot wel 95%! Zorg dus dat je bestaande klanten tevreden houdt. Hoe retentiemarketing je ROI verhoogt én wat je hiervoor kunt doen, vertel ik je in dit blog.

39
1