Dick de Zwart

Gastblogger
Marketing automation

Mensen en organisaties verder helpen, daar wordt ik enthousiast van. En daar gebruik ik graag mijn kennis van marketing automation, e-mailmarketing en online beleving voor. Maar ook door een beroep te doen op mijn Hollandse nuchterheid. Een luisterend oor en logisch nadenken maken vaak het verschil.

Als e-mailmarketingspecialist help ik organisaties om een renderende en mooie invulling te geven aan dit stuk online marketing. Dat kan ik natuurlijk niet alleen: bij 100%EMAIL zijn alle disciplines aanwezig om de klant van A tot Z te bedienen.
Persoonlijk ben ik het meest in mijn element in een steeds veranderende organisatie waar communicatie en verbinding noodzakelijk zijn voor een stevige groei. Presentaties geven, demonstraties en workshops; als ik voor een groep mensen sta kan mijn dag niet meer stuk.

Wil je ontdekken of deze tekst een kloppend beeld schets van mij, bel me dan op 06-42655875 of mail me op dick@100procent.email 

Website: 100%EMAIL

Blogs

Gamification maakt e-mailmarketing relevant (en leuk)

Gamification maakt e-mailmarketing relevant (en leuk)

Als e-mailmarketeer wil je heel graag interactie met je doelgroep. Je hebt vast wel een contentkalender, automatische campagnes en een strategie om je content op tijd aangeleverd te krijgen. Toch valt het niet mee om steeds de juiste snaar te raken bij je doelgroepen. In deze blog geeft e-malmarketing specialist Dick de Zwart je een idee om vanuit een andere invalshoek je publiek te verrassen: Gamification!

66
0

Marketing Automation in B2B: Succesvol in 5 stappen

Marketing Automation in B2B: Succesvol in 5 stappen

Marketeers willen met hun mooie merken zo veel mogelijk bereik creëren in hun markten. Daarvoor zetten veel van hen nog uitsluitend traditionele marketinginstrumenten in. Maar het publiek van vandaag is veeleisend, goed geïnformeerd en altijd online. Dat vraagt om inbound marketing en marketing automation. Met deze 5 stappen ben je gelijk goed op weg.

27
1