Steven van Vessum

Gastblogger
Content marketing

Mobiel

Gastblogger
Content marketing

Steven van Vessum is de mede-oprichter van Content Monitoring dienst ContentKing. Na 10 jaar SEO, aan alle kanten van de tafel (in-house, agency en als software leverancier) kent hij het klappen van de zweep wel. In het dagelijks leven helpt hij zijn klanten om online succesvoller te worden. Door het geven van trainingen, advies en de inzet van de juiste tools. Steven deelt zijn kennis en ervaring graag. Met regelmaat spreekt hij op conferenties groot en klein, en is hij te zien in webinars.

Website: ContentKing

Blogs

Content Gap analyse: waar laat jij steken vallen?

Content Gap analyse: waar laat jij steken vallen?

Ben je benieuwd of je met jouw content steken laat vallen ten opzichte van je concurrenten? Met een Content Gap Analyse breng je jouw relatieve zwaktes ten opzichte van je belangrijkste tegenspelers in kaart. En dat is bijzonder bruikbaar voor je contentstrategie. Steven van Vessum van ContentKing toont je in dit artikel hoe je in een paar stappen een professionele Content Gap Analyse maakt.

35
0

Repareer kapotte links en win linkwaarde terug in 4 simpele stappen

Repareer kapotte links en win linkwaarde terug in 4 simpele stappen

Veel bedrijven richten zich alleen maar op het verkrijgen van nieuwe links naar de website, en vergeten dat er vaak nog veel winst te behalen is met het verbeteren van bestaande links. De linkwaarde van links naar pagina’s die niet meer bestaan of niet goed functioneren gaat verloren. Dat is zonde, en onnodig. Dit artikel beschrijft hoe je in enkele eenvoudige stappen kunt onderzoeken of er ook bij jouw website linkwaarde verloren gaat, en hoe jij deze linkwaarde kunt terugwinnen.

53
0

Content Optimalisatie: haal meer uit wat je al hebt!

Content Optimalisatie: haal meer uit wat je al hebt!

Heb jij ook het gevoel dat je meer uit je bestaande content kunt halen? Meer bezoekers, én meer conversies? Met veel bloed, zweet en tranen komt jouw content tot stand, maar vervolgens kijkt niemand er naar. Dat is toch zonde? Temeer omdat het onnodig is. Na het lezen van dit artikel kun jij zelf een plan maken en uitvoeren om meer rendement uit jouw bestaande content te halen.

57
0