Wilco Verdoold

Gastblogger

(Digital) Marketing Strategist, Business Developer, Geek, Speaker, Trainer, Author.

Wilco Verdoold bouwt - als digitaal strateeg - merken en laat organisaties groeien. Als head of online marketing is hij verantwoordelijk voor de kwalitatieve en kwantitatieve (internationale) groei van online marketing bij Loyals. Hij is auteur van het managementboek: “Zakelijke doelen bereiken met social media”, een evergreen die sinds het verschijnen 250 dagen in de top 100 van management boek stond. Daarnaast is Wilco wekelijks actief als spreker en trainer over social media, online adverteren en andere (online) marketing-onderwerpen.

Website: Loyals

Expertises

Online Marketing, Content Marketing

Blogs

Employee Advocacy: van Buzz tot Business!

Employee Advocacy: van Buzz tot Business!

Genomineerd voor de marketing buzzword bingo van 2018: Employee Advocacy! Is het daarmee complete onzin? Nee in tegendeel! Dus zet je even over je eventuele weerstand heen en kijk naar de kansen en mogelijkheden. Dit artikel beschrijft de uitgangspunten, de belangrijkste vormen en een aantal tips inclusief een aantal tools om van de kansen van Employee Advocacy te profiteren.

12
1

Adverteren op LinkedIn: zo pak je het slim aan

Adverteren op LinkedIn: zo pak je het slim aan

Adverteren op LinkedIn heeft het imago heel duur te zijn. Het lijkt daarmee vooral geschikt voor grote bedrijven. Maar volgens Wilco Verdoold van Loyals kun je ook als MKB-bedrijf prima adverteren op LinkedIn. Zorg er alleen wel voor dat je het slim aanpakt. Dit zijn Wilco's tips.

40
1